Marketing internetowy - co to właściwie jest?

Mianem marketingu internetowego nazywane są wszelkiego rodzaju działania reklamowe, jakie prowadzone są w Internecie. Celem tego jest zwiększenie sprzedaży, wypromowanie marki oraz stworzenie jej pozytywnego wizerunku. Strategia ta różni się od klasycznego marketingu jedynie formą komunikacji, za pomocą której przekazywane są treści. Internet daje ogromne możliwości. Dzięki niemu znacznie łatwiej trafić do określonego grona użytkowników, a ściślej rzecz ujmując - potencjalnych klientów. Marketing online wymaga także mniejszych nakładów finansowych. Decyzja o rozpoczęciu korzystania z marketingu internetowego to inwestycja, która z pewnością przyniesie wiele korzyści.

Seonetium jest firmą, która od wielu lat pomaga swoim klientom odnieść sukces w Internecie. Mamy do dyspozycji nowoczesne, ale sprawdzone narzędzia, które dopieramy do indywidualnych potrzeb naszych Klientów. Twój sukces to nasz sukces i do tego dążymy.

Jak tworzymy kampanię e-marketingu?

  • Przeanalizujemy prowadzone dotychczas działania marketingowe - pierwszym krokiem do stworzenia odpowiedniej strategii jest dokładne zbadanie metod stosowanych do tej pory. Dodatkowo, sprawdzimy jak promuje się Twoja konkurencja. Wówczas znajdziemy najlepszą metodę, która wyróżni Cię spośród nich.
  • Określimy cele - cele działań marketingowych muszą być spójne z ideą Twojego biznesu. Są wsparciem i wyznaczają drogę, której przejście pomoże odnieść sukces.
  • Dokonamy identyfikacji grupy docelowej - to kolejny etap marketingu internetowego, a jego efektem będzie wyodrębnienie obszarów działalności, które trafią do wybranej grupy docelowej.
  • Dobierzemy odpowiednie kanały i narzędzia - tutaj dokładnie określimy, z których narzędzi skorzystamy i jakie kanały marketingowe wymagają większej uwagi. Zaplanujemy też budżet i określimy etapy działania.
  • Zaczniemy realizację projektu - po zatwierdzeniu wszystkich założeń i wyborze narzędzi, rozpoczniemy wdrażanie działań promocyjnych. Kontrolujemy efekty kampanii i odpowiednio ją optymalizujemy w celu polepszenia jej skuteczności.
  • Sporządzimy raport - opracujemy pełen raport, w którym ujęte zostaną sukcesy prowadzonych przez nas działań. Sprawdzimy też co wymaga poprawy, a następnie zaplanujemy dalsze strategie e-marketingu.