Jak zachęcić internautów do odwiedzenia strony internetowej Twojej marki?
Celem firmowej strony www jest pozyskiwanie klientów poprzez umieszczenie w niej atrakcyjnej oferty Twojej firmy. Jednym ze sposobów na nakręcenie ruchu organicznego, jest zwiększenie ilości wejść z organicznych wyników wyszukiwania. Ruch organiczny to cenne źródło i to ono pozwala znacząco zwiększyć sprzedaż. Odpowiedzialne za ten wzrost są działania dotyczące pozycjonowania. Jak zwiększyć ruch organiczny?
Pozycjonowanie
Aby znaleźć informacje w sieci, wystarczy wpisać w wyszukiwarkę odpowiednie zapytanie. Kiedy już ukażą nam się wyniki, zwykle klikamy w pięć pierwszych. Sami wiecie, jak rzadko sprawdza się niższe wyniki. O wchodzeniu na kolejne strony wyszukiwarki nie wspominając. Jeśli strona www Twojej firmy nie znajduje się w złotej, pierwszej piątce, raczej mało kto dowie się o istnieniu Twojej marki. Dlatego też Seonetium oferuje usługi w zakresie pozycjonowania. Za ich sprawą Twój serwis zajmie nawet pierwsze miejsce w wyszukiwarce, a to wygeneruje ruch organiczny wyższy o nawet kilkaset procent!
Audyt SEO
Audytem SEO określa się zbiór działań dotyczących analizy Twojej strony internetowej w kwestii pozycjonowania. To swego rodzaju baza, na której tworzone są dalsze plany promocyjne. Audyt SEO zakłada badanie struktury witryny, szybkości jej działania, układu strony, historii, stanu indeksowania, treści w niej zawartych czy też wewnętrznych i zewnętrznych linków. Dzięki temu można stworzyć listę elementów, których wprowadzenie nie tylko polepszy widoczność serwisu w wyszukiwarce, ale też wpłynie na poprawę wizerunku Twojej marki w Internecie.
Wysokiej jakości treści
Poprawne stylistycznie, unikatowe i ciekawe treści mają ogromny wpływ na zwiększenie ruchu organicznego. Regularne dodawanie materiałów, aktualizacje, dodawanie nowych produktów i usług to doskonały sposób na to, aby użytkownicy wzajemnie je sobie udostępniali. Dzięki rozbudowanej sieci social mediów na stronę Twojej firmy trafi znacznie więcej internautów. Dlatego też w ramach marketingu treści proponujemy:
- poradniki
- blogi
- teksty na stronę internetową
- infografiki
- wpisy i komentarze na forach
- opisy produktów
Co zyskasz dzięki wzrostowi ruchu organicznego na swojej stronie internetowej?
- wzrost sprzedaży
- pomnożenie zysków
- rozpoznawalność
- zaufanie klientów
- wzrost konwersji
- staniesz się konkurencyjny
- zajmiesz wysoką pozycję w Google