Jak zbudować pozytywny wizerunek marki w sieci?

Aby wypracować odpowiednio dużą przewagę nad konkurencją, musisz zadbać o to, jaki wizerunek ma Twoja firma w Internecie. Faktem jest, że Internet daje ogromne możliwości. Jest też bardzo konkurencyjnym miejscem, w którym istnieje wiele podobnych Twojej firm. Dlatego też musisz zastanowić się, co zrobić aby się wyróżnić? Sprzedaż internetowa stanowi coraz większy procent handlu w gospodarce. Internauci kupują w sieci dosłownie wszystko i tam wyszukują odpowiednich ofert i usług. Twoim zadaniem jest tak się wypromować, żeby trafić do jak największej grupy odbiorców. Ich pozytywny odbiór to szansa na sprzedaż i znaczne zwiększenie zysków. 

W jaki sposób Ci pomożemy?

1. Stworzymy profesjonalną stronę internetową

Twoja firma nie ma strony internetowej? Trzeba to zmienić! Brak witryty to brak możliwości dotarcia do wielu tysięcy odbiorców, którzy najlepszych ofert szukają właśnie w sieci. Dzięki stronie internetowej możesz nie tylko estetycznie zaprezentować swoje produkty i usługi, ale też wypromować się w Internecie i pomnożyć zyski. Specjaliści z Seonetium stworzą dla Ciebie przejrzystą, prostą w nawigacji i estetyczną witrynę, która pozwoli każdemu zainteresowanemu zapoznać się z Twoją ofertą. Zajmujemy się projektowaniem także responsywnych stron internetowych, które są odpowiednio dostosowane do wyświetlania na tabletach i smartfonach. 

2. Umożliwimy uzyskanie wysokiej pozycji w Google

Słyszałeś o tym, że internauci, którzy szukają w sieci usług i produktów klikają w około pięć pierwszych pozycji, które ukażą się w wyszukiwarce? Jeśli Twoja marka pojawiła się w tej czołówce, albo nawet nie wyświetla się na pierwszej stronie, wówczas trudno Ci będzie zwiększyć sprzedaż i pozyskać nowych klientów. Najlepszym sposobem na poprawę tej sytuacji jest skorzystanie z usług pozycjonowania. Dzięki niemu zwiększa się widoczność serwisu wyszukiwarce, co pomaga wygenerować ruch, poprawić konwersję i sprzyja zwiększeniu sprzedaży.

3. Zaplanujemy SEO PR

SEO PR to nic innego jak pozycjonowanie znajdujących się w Internecie treści dotyczących Twojej marki oraz tworzenie nowych. Dzięki temu użytkownicy w pierwszej kolejności natrafią na pozytywne opinie, które zachęcą go do skorzystania z własnie Twoich usług. W efekcie Twoja firma będzie postrzegana jako profesjonalna, a Ty będziesz uchodził za eksperta w swojej dziedzinie. 

4. Skorzystamy z możliwości, jakie daje marketing szeptany

Marketing szeptany obejmuje wszystkie działania, które są podejmowane, aby w naturalny sposób wywołać dyskusję o Twojej firmie lub oferowanych produktach i usługach. Promujemy nienachalnie tak, że nasze wpisy nie przypominają reklam. Zachęcamy innych użytkowników do interakcji, tworząc w jego wyobraźni pozytywny i przyjazdy wizerunek Twojej marki i oferty. 

5. Będziemy prowadzić blog firmowego

Z usług prowadzenia bloga korzysta wielu właścicieli firm. Publikowanie przydatnych, merytorycznych i unikatowych treści to działanie, które pozwala zebrać grono czytelników, tworzyć z nimi relacje i zachęca do dyskusji. Dzięki regularnie pojawiającym się wpisom dotyczącym ścisłego obszaru produktów i usług, staniesz się ekspertem, a to ma ogromny wpływ na wizerunek Twojej firmy. 

6. Google Ads

Często wybieranym i skutecznym narzędziem marketingowym są także sponsorowane linki Google Ads. To odnośniki, które ukazują się nad bezpłatnymi (organicznymi) wynikami. Zajmują czołowe pozycje, są doskonale widoczne i przynoszą szybkie efekty. 

7. Utworzymy landing page

Landing page to witryn, na które przenoszą się internauci po kliknięciu w reklamę. Taka strona zawiera jedynie ofertę firmy. Służy najczęściej temu, żeby użytkownik w jakiś sposób związał się z marką, np, za pomocą newslettera czy pobraniu e-booka. Zaprojektujemy Ci stronę docelową, która będzie w pełni kompatybilna z Twoja marką - będzie miała podobną szatę graficzną, logotypy i wszelkie elementy kojarzące ją z Twoją marką. 

Jakie korzyści przyniesie Ci stworzenie pozytywnego wizerunku marki w Internecie?

  • poprawienie widoczności w Google
  • pozyskanie nowych klientów
  • zdobycie popularności
  • zwiększenie zysków ze sprzedaży
  • zdobycie zaufania wśród klientów