Jak zachęcić internautów do odwiedzenia strony internetowej Twojej marki?

Celem firmowej strony www jest pozyskiwanie klientów poprzez umieszczenie w niej atrakcyjnej oferty Twojej firmy. Jednym ze sposobów na nakręcenie ruchu organicznego, jest zwiększenie ilości wejść z organicznych wyników wyszukiwania. Ruch organiczny to cenne źródło i to ono pozwala znacząco zwiększyć sprzedaż. Odpowiedzialne za ten wzrost są działania dotyczące pozycjonowania. Jak zwiększyć ruch organiczny?

Pozycjonowanie

Aby znaleźć informacje w sieci, wystarczy wpisać w wyszukiwarkę odpowiednie zapytanie. Kiedy już ukażą nam się wyniki, zwykle klikamy w pięć pierwszych. Sami wiecie, jak rzadko sprawdza się niższe wyniki. O wchodzeniu na kolejne strony wyszukiwarki nie wspominając. Jeśli strona www Twojej firmy nie znajduje się w złotej, pierwszej piątce, raczej mało kto dowie się o istnieniu Twojej marki. Dlatego też Seonetium oferuje usługi w zakresie pozycjonowania. Za ich sprawą Twój serwis zajmie nawet pierwsze miejsce w wyszukiwarce, a to wygeneruje ruch organiczny wyższy o nawet kilkaset procent!

Audyt SEO

Audytem SEO określa się zbiór działań dotyczących analizy Twojej strony internetowej w kwestii pozycjonowania. To swego rodzaju baza, na której tworzone są dalsze plany promocyjne. Audyt SEO zakłada badanie struktury witryny, szybkości jej działania, układu strony, historii, stanu indeksowania, treści w niej zawartych czy też wewnętrznych i zewnętrznych linków. Dzięki temu można stworzyć listę elementów, których wprowadzenie nie tylko polepszy widoczność serwisu w wyszukiwarce, ale też wpłynie na poprawę wizerunku Twojej marki w Internecie.

Wysokiej jakości treści

Poprawne stylistycznie, unikatowe i ciekawe treści mają ogromny wpływ na zwiększenie ruchu organicznego. Regularne dodawanie materiałów, aktualizacje, dodawanie nowych produktów i usług to doskonały sposób na to, aby użytkownicy wzajemnie je sobie udostępniali. Dzięki rozbudowanej sieci social mediów na stronę Twojej firmy trafi znacznie więcej internautów. Dlatego też w ramach marketingu treści proponujemy:

  • poradniki
  • blogi
  • teksty na stronę internetową
  • infografiki
  • wpisy i komentarze na forach
  • opisy produktów

Co zyskasz dzięki wzrostowi ruchu organicznego na swojej stronie internetowej?

  • wzrost sprzedaży
  • pomnożenie zysków
  • rozpoznawalność
  • zaufanie klientów
  • wzrost konwersji
  • staniesz się konkurencyjny
  • zajmiesz wysoką pozycję w Google