Dlaczego warto zadbać o wysoką pozycję w Google?

Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką w sieci. Korzysta z niej około 77% użytkowników na świecie. W Polsce użytkownicy witryny stanowią 97% wszystkich internautów. Korzystamy z Google zawsze wtedy, kiedy szukamy informacji, lub konkretnej usługi czy produktu. Wyszukiwarka pokazuje nam najlepsze wyniki, a my wybieramy spośród nich kilka, które wydają się najbardziej atrakcyjne. Tak naprawdę mało kto przegląda wyniki znajdujące się poza pierwszymi dwiema stronami wyszukiwarki Google. Dlatego też jeśli chcesz, aby Twoja strona www generowała zyski, powinieneś zadbać o to, witryna zajmowała ona wysokie miejsce w wyszukiwarce.

Pozycjonowanie sklepów i stron internetowych to świetny sposób na to, aby większa ilość odbiorców dowiedziała się o ich istnieniu. Wysoka pozycja w Google pomoże Ci wygenerować ruch, a także wypromuje markę i pomoże skutecznie wykreować jej wizerunek. Przedsiębiorstwa pojawiające się na pierwszych pozycjach uważane są za liderów w swojej branży. Firmy te budzą znacznie większe zaufanie wśród konsumentów, niż marki zajmujące zdecydowanie dalsze pozycje.

Pozycjonując w skuteczny sposób stronę lub sklep internetowy, dbasz nie tylko o to, by zwiększyć ilość odwiedzin. Z wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania płynie również wiele innych korzyści. Firma, której strona znajduje się na szczycie, jest odbierana przez internautów jako lider w swojej branży. Dzięki temu wrasta jej wiarygodność i poziom zaufania odbiorców.

Jak pracujemy?

Pozycjonowanie to proces, który wymaga specjalistycznej wiedzy oraz biegłości w kwestii znajomości wytycznych Google. Dokładnie analizujemy je i dobieramy najlepsze słowa kluczowe, których internauci najczęściej używają podczas poszukiwań usług lub produktów. Twoje cele i potrzeby są dla nad priorytetem. Bez względu na to, czy prowadzisz własny sklep internetowy, czy też myślisz o wypromowaniu strony www firmy. Specjalnie dla Ciebie opracujemy indywidualną strategię, dzięki której osiągniesz sukces w Internecie

Stosujemy nowoczesne, ale sprawdzone metody pozycjonowania. Dlatego też strony www naszych Klientów nie otrzymują kar i mają zaufanie wśród robotów Google

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Działanie to nastawione jest na dotarcie do odbiorców w danej lokalizacji. To świetna forma promocji dla firm, które prowadzą działalność lokalną i przynosi więcej korzyści niż pozycjonowanie szerokie. Zalety pozycjonowania lokalnego:

  • zwiększenie zainteresowania ofertą,
  • dotarcie do właściwej grupy docelowej,
  • budowanie konkurencyjności.


Pozycjonowanie szerokie
Poprzez zastosowanie długich fraz, dotrzeć można do grona odbiorców - przede wszystkim tych, którzy są zdecydowani na sfinalizowanie transakcji już w trakcie wpisywania zapytania w konkretną wyszukiwarkę. To najlepsza metoda dla firm, które chcą osiągnąć większą skuteczność. Plusy pozycjonowania szerokiego:

  • wzrost konwersji,
  • szybkie dotarcie do grupy docelowej,
  • generowanie ruchu.


Optymalizacja SEO
Zajmujemy się eliminowaniem nieprawidłowości i błędów, przez które zmniejsza się efektywność działań promocyjnych. Pozwoli Ci to w pełni wykorzystać potencjał strony www, co przełoży się na wzrost konwersji oraz wygeneruje większy ruch. Co Ci da optymalizacja strony internetowej?

  • polepszenie skuteczności strategii promocyjnych,
  • poprawę w kwestii zaufania Google,
  • zajęcie wyższej pozycji w wyszukiwarce.


Usuwanie witryny z filtra Google
Znajdziemy przyczyny występowania błędów oraz naprawimy je. Dzięki temu witryna wróci na czołową pozycję w wyszukiwarce, co sprawi, że będzie ona lepiej widoczna dla użytkowników. Pomożemy pozbyć się filtrów ręcznych oraz algorytmicznych. Zalety:

  • zwiększenie ruchu na stronie,
  • zbudowanie zaufania Google
  • prawidłowe wyświetlanie w wyszukiwarce.


Link building
Umieszczanie linków do witryny w dobrych serwisach jest jednym z najpopularniejszych sposobów pozycjonowania. Dzięki temu poprawia się widoczność strony oraz możliwe jest budowanie stabilnej pozycji wśród robotów Google. Dobre strony link buildingu:

  • budowanie zaufania względem Google
  • generowanie ruchu
  • umocnienie zaufania dla marki


Audyt SEO
Tworzymy raporty dotyczące błędów wykrytych na stronie. Dzięki wyłapaniu nieprawidłowości możemy podjąć skuteczne działania optymalizacyjne, które przyczynią się do zwiększenia potencjału witryny. Zalety audytu SEO:

  • kontrola poprawności funkcjonowania strony
  • uzyskanie wskazówek do dalszej optymalizacji
  • określenie słabych i mocnych elementów strony www